Kulturní a náboženská specifika při vzdělávání žáků ovlivněných islámskou vírou – PhDr. Tomáš Cvrček
PhDr. Tomáš Cvrček
Diplomová práce
Kulturní a náboženská specifika při vzdělávání žáků ovlivněných islámskou vírou
Cultural and religious specificics in the education of students influenced by the Islamic faith
Anotace:
Diplomová práce mapuje kulturní a náboženská specifika, se kterými se setkávají pedagogové základních škol při vzdělávání žáků, kteří jsou spjati s islámskou vírou. V této práci je v první řadě věnována pozornost samotnému islámu, charakteristickým znakům této víry a jejímu vlivu na utváření společenských norem v daných zemích. Následně je v práci rámcově představeno prostředí základních škol a sekulární …víceAbstract:
This diploma thesis maps cultural and religious specifics that elementary school teachers encounter when educating and teaching students who are connected to the Islamic religion. In this thesis, attention is primarily paid to Islam itself, characteristic features of this religion and its influence on the formation of social norms in the given countries. Subsequently, the environment of elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM8119
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Kateřina Krupková
- Oponent: Mgr. Petr Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifics of teaching physical education at secondary vocational schools
Karolína Bublíková -
Arabsko-islamská kultúra na území Českej republiky, jej špecifiká prelínajúce sa do služieb cestovného ruchu.
Renáta Podracká -
Jak česká média zobrazují islám: Analýza českých mediálních příspěvků na téma muslimů a islámu po 11. září 2011
Nikola Petružálková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 6. 2024
Kohout, J.
28. 6. 2024