Bc. Simona Vajglová
Master's thesis
Spotřebitelské chování generace Y
Consumer Behavior of Generation Y
Abstract:
Diplomová práce zkoumá spotřebitelské chování generace Y (mileniálů) při nákupu smartphonu. Dále zkoumá vnímání značky Samsung mileniály. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro porozumění dané problematice. Praktická část bude věnována výzkumu spotřebitelského chování generace Y a jejího vnímání značky Samsung. Na základě získaných poznatků z praktické části budou zodpovězeny …moreAbstract:
This master's thesis explores consumer behavior of the Generation Y (Millennials) in terms of smartphone purchase. This thesis also examines Millennials' perception of the brand Samsung. The theoretical part explains fundamental terms essential for understanding core issues mentioned above. The practical part will be concerned with the research of Generation Y's consumer behavior and its perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vajglová, Simona. Spotřebitelské chování generace Y. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu
Dalibor Jiříček -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Spotřební chování na trhu s kávou
Bára Novotná