Rozvoj nabídky cestovního ruchu v ČR využívající fiktivní literární postavy – Hana Mrázková
Hana Mrázková
Bakalářská práce
Rozvoj nabídky cestovního ruchu v ČR využívající fiktivní literární postavy
Development of tourist attractions and tourism products in the CR using fictional literary characters
Anotace:
Práce se zabývá využitím fiktivních literárních postav v cestovním ruchu. V úvodní části definuje nabídku cestovního ruchu a představuje využití těchto postav v zahraničí v oblasti literárního a filmového turismu. Další část je věnována představení vybraných atraktivit a produktů na území České republiky. Poslední kapitola shrnuje poznatky z této oblasti a popisuje návrh nového produktu cestovního …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with using fictional literary characters in tourism. The first part defines the supply in tourism and the use of this characters abroad, in the field of literary and film tourism. Another section is devoted to the presentation of attractions and products in the Czech Republic. The last chapter summarizes the findings from the field and describes the project of a new product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20700
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Jan Herget
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20700
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková