Efektivita komunikačního mixu trhu s byty – Eliška Jiranová
Eliška Jiranová
Diplomová práce
Efektivita komunikačního mixu trhu s byty
The effectiveness of the communication mix of the housing market
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu efektivity komunikačního mixu na trhu s byty v Praze a nejčastěji využívaným prostředkům komunikace developerské firmy XY. Cílem práce je analyzovat, jaké nástroje developerské firmy používají k oslovování potenciálních zákazníků a jak tyto aktivity ovlivňují jejich rozhodovací proces při nákupu bytu. Práce využívá kvalitativní metodu výzkumu – skupinový rozhovor …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of the effectiveness of the communication mix in the real estate market in Prague, as well as the most commonly used communication techniques by the company XY. The aim of the thesis is to analyze the tools used by companies operating on the housing market, how they reach potential customers and how these activities influence decision-making process when purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93829
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková