Interní personální marketing – Bc. Karolína LANGMAJEROVÁ
Bc. Karolína LANGMAJEROVÁ
Master's thesis
Interní personální marketing
Internal personnel marketing
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje internímu personálnímu marketingu ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnocení interního personálního marketingu ve vybrané společnosti a následné doporučení zlepšovacích návrhů. Teoretická část práce definuje základní pojmy vztahující se k dané problematice. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti Konplan s.r.o. a analýzu jejího interního personálního marketingu …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on internal personnel marketing in a selected company. The aim of the thesis is to evaluate internal personnel marketing in the company and subsequently recommend improvement proposals. The theoretical part of the thesis defines basic concepts related to the given issue. The practical part includes a characterization of the company Konplan s.r.o. and an analysis of its internal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANGMAJEROVÁ, Karolína. Interní personální marketing. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová