Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce – Bc. Lenka Kupková
Bc. Lenka Kupková
Master's thesis
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Content marketing in public libraries and preparation of the content strategy for the library Na Křižovatce
Abstract:
Diplomová práce je určena pro knihovny. Představuje knihovníkům obsahový marketing, vysvětluje jeho základní procesy a prvky a předkládá postup pro sestavení obsahové strategie pro knihovnu, včetně šablony k jejímu dokumentování. Ukazuje současný stav práce s obsahem v jihomoravských knihovnách a nabízí příklady, jaký obsah mohou knihovny pro své uživatele chystat. V aplikační části je navržena obsahová …moreAbstract:
This thesis is meant for libraries. It introduces content marketing, its processes and elements and presents fifteen steps of making a content strategy for a library, including a content strategy template. The thesis shows a current state of creating and using content in libraries of the South Moravian Region and offers some examples of convenient content for library users. The application part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qt341/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2015
- Supervisor: PhDr. Martin Krčál, DiS.
- Reader: Mgr. Adam Zbiejczuk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUPKOVÁ, Lenka. \textit{Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/fh5n3m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Marketing jako nástroj pro přežití knihoven ve 21. století
Tereza Zapletalová -
Trendy a bariéry v propagaci knihoven se zaměřením na Jihomoravský kraj
Kristýna Čechová -
Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově
Petra NEDVĚDOVÁ -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová