Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce – Bc. Lenka Kupková
Bc. Lenka Kupková
Diplomová práce
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Content marketing in public libraries and preparation of the content strategy for the library Na Křižovatce
Anotace:
Diplomová práce je určena pro knihovny. Představuje knihovníkům obsahový marketing, vysvětluje jeho základní procesy a prvky a předkládá postup pro sestavení obsahové strategie pro knihovnu, včetně šablony k jejímu dokumentování. Ukazuje současný stav práce s obsahem v jihomoravských knihovnách a nabízí příklady, jaký obsah mohou knihovny pro své uživatele chystat. V aplikační části je navržena obsahová …víceAbstract:
This thesis is meant for libraries. It introduces content marketing, its processes and elements and presents fifteen steps of making a content strategy for a library, including a content strategy template. The thesis shows a current state of creating and using content in libraries of the South Moravian Region and offers some examples of convenient content for library users. The application part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qt341/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedoucí: PhDr. Martin Krčál, DiS.
- Oponent: Mgr. Adam Zbiejczuk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Marketing jako nástroj pro přežití knihoven ve 21. století
Tereza Zapletalová -
Trendy a bariéry v propagaci knihoven se zaměřením na Jihomoravský kraj
Kristýna Čechová -
Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově
Petra NEDVĚDOVÁ -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová