Využití marketingového mixu pro zefektivnění činnosti malé firmy – Ing. František Kroupa
Ing. František Kroupa
Bakalářská práce
Využití marketingového mixu pro zefektivnění činnosti malé firmy
Utilization of marketing mix for improving efficiency of a small company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou činností v malé firmě. Obsahem teoretické části je vysvětlení marketingu a jeho základních pojmů, marketingového řízení, zahrnující analýzu marketingového prostředí, dále je popsán marketingový mix 4P i 4C a v samotném závěru jsou uvedeny nejnovější trendy v marketingu. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe. Je zde analyzována marketingová …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing activities in a small company. The theoretical part is an explanation of marketing and its basic concepts, marketing management, including an analysis of the marketing environment. It also describes the 4Ps and 4Cs of the marketing mix. In the end, the latest trends in marketing are presented. In the practical part, the previously mentioned theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gtw4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka