Ing. František Kroupa

Bakalářská práce

Využití marketingového mixu pro zefektivnění činnosti malé firmy

Utilization of marketing mix for improving efficiency of a small company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou činností v malé firmě. Obsahem teoretické části je vysvětlení marketingu a jeho základních pojmů, marketingového řízení, zahrnující analýzu marketingového prostředí, dále je popsán marketingový mix 4P i 4C a v samotném závěru jsou uvedeny nejnovější trendy v marketingu. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe. Je zde analyzována marketingová …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing activities in a small company. The theoretical part is an explanation of marketing and its basic concepts, marketing management, including an analysis of the marketing environment. It also describes the 4Ps and 4Cs of the marketing mix. In the end, the latest trends in marketing are presented. In the practical part, the previously mentioned theoretical knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní