Teaching English to Children with Special Educational Needs: focus on Gifted Learners – Martina Válková
Martina Válková
Master's thesis
Teaching English to Children with Special Educational Needs: focus on Gifted Learners
Teaching English to Children with Special Educational Needs: focus on Gifted Learners
Abstract:
The diploma thesis deals with education of highly gifted pupils at basic schools, particularly with teaching and learning English. Findings described in the theoretical part and confirmed in the practical part are however applicable to other subjects not just English language teaching. The research confirmed that the most important aspect of teaching highly gifted children is their appropriate differentiation …viacAbstract:
Diplomová práce se zabývá výukou velmi nadaných žáků na druhém stupni základní školy a to konkrétně výukou angličtiny. Poznatky popsané v teoretické části a potvrzené v praktické části práce jsou však aplikovatelné i na jiné předměty. Výzkum mimo jiného potvrdil, že hlavním aspektem výuky velmi nadaných žáků je jejich vhodná diferenciace, adekvátní rozvoj myšlení a explicitní stanovení cílů.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedúci: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁLKOVÁ, Martina. \textit{Teaching English to Children with Special Educational Needs: focus on Gifted Learners}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/fh7rkb/.
Jak správně citovat práci
Válková, Martina. Teaching English to Children with Special Educational Needs: focus on Gifted Learners. Pardubice, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ