Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s. – Ivana PETŘÍKOVÁ
Ivana PETŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.
Direct marketing and his function in the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS …víceAbstract:
The main subject of this thesis is the Direct Marketing and its particular elements. These elements are used in order to classify the customer groups for the project SMS IFO at the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, LLC. The main goal of the project is to offer the customers the possibility of being informed about water cuts and breakdowns. Selected groups are asked to register in the SMS INFO service by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETŘÍKOVÁ, Ivana. Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek -
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Kateřina Burianová -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler