Odhad tržní hodnoty společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. metodou DCF APV – Andrea Jindrová
Andrea Jindrová
Diplomová práce
Odhad tržní hodnoty společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. metodou DCF APV
The Estimated Market Value of the company IKEA Česká republika, s.r.o. using DCF APV Method
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá odhadem tržní hodnoty společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. za použití výnosové metody DCF APV. Cílem je nalezení tržní hodnoty pro potenciálního zájemce o koupi k datu 1.9.2016. Práce je rozčleněna na čtyři základní okruhy. V první části je v rámci strategické analýzy zkoumán vnitřní a vnější potenciál podniku, následuje finanční analýza, která se zabývá ověřením …víceAbstract:
The diploma thesis aims to find the estimated market value of the company IKEA Česká republika, s.r.o. using earning value based method DCF APV for purposes of sale to a potencial buyer on a market as of September 1st, 2016. The thesis consists of four main parts. Firstly, the strategic analysis is performed in order to analyze the inner and outer potential of the company, followed by financial analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Luboš Smrčka
- Oponent: Jaroslav Schönfeld
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota ocenění společnosti jako ukazatel tržní hodnoty akcie na Burze cenných papírů Praha
Jana MINÁŘOVÁ -
Tržní hodnota při prodeji stavby
Ondřej Kadlec -
Využití výnosových metod pro stanovení tržní hodnoty vybraného podniku
Dominik Potužník -
Využití výnosových metod pro stanovení tržní hodnoty vybraného podniku
Lukáš Březina -
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Alena Poláková -
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Matúš Dunaj