Odhad tržní hodnoty společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. metodou DCF APV – Andrea Jindrová
Andrea Jindrová
Master's thesis
Odhad tržní hodnoty společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. metodou DCF APV
The Estimated Market Value of the company IKEA Česká republika, s.r.o. using DCF APV Method
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá odhadem tržní hodnoty společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. za použití výnosové metody DCF APV. Cílem je nalezení tržní hodnoty pro potenciálního zájemce o koupi k datu 1.9.2016. Práce je rozčleněna na čtyři základní okruhy. V první části je v rámci strategické analýzy zkoumán vnitřní a vnější potenciál podniku, následuje finanční analýza, která se zabývá ověřením …moreAbstract:
The diploma thesis aims to find the estimated market value of the company IKEA Česká republika, s.r.o. using earning value based method DCF APV for purposes of sale to a potencial buyer on a market as of September 1st, 2016. The thesis consists of four main parts. Firstly, the strategic analysis is performed in order to analyze the inner and outer potential of the company, followed by financial analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75511
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: Luboš Smrčka
- Reader: Jaroslav Schönfeld
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnota ocenění společnosti jako ukazatel tržní hodnoty akcie na Burze cenných papírů Praha
Jana MINÁŘOVÁ -
Tržní hodnota při prodeji stavby
Ondřej Kadlec -
Využití výnosových metod pro stanovení tržní hodnoty vybraného podniku
Dominik Potužník -
Využití výnosových metod pro stanovení tržní hodnoty vybraného podniku
Lukáš Březina -
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Alena Poláková -
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Matúš Dunaj