Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon – Ing. Pavla Sulanská
Ing. Pavla Sulanská
Master's thesis
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Sales promotion and personal selling of the cosmetical company Avon
Abstract:
Téma mé diplomové práce je „Podnikový marketing“ zaměřený především na podporu prodeje a osobní prodej kosmetické společnosti Avon, s. r. o. V teoretické části jsem se zabývala nejprve základními pojmy marketingu a následně jsem se zaměřila hlavně na podporu prodeje a osobní prodej. V praktické části jsem nejprve uvedla pár základních informací (o historii, o poslání, o dosažených ocenění aj.) kosmetické …moreAbstract:
The subject of my thesis is the Company’s marketing¨ focused especially on the sales promotion and personal selling of Avon, s.r.o. company. In the theoretical part I have been firstly dealing with the basic marketing terms and then I have focused predominantly on the sales promotion and personal selling. In the practical part I have firstly named some basic information (about history, message, appraisals …moreKeywords
propagace (podpora komunikace) distribuce podpora prodeje práce s veřejností přímý marketing reklama pověst firmy udělat dojem reklamní agent rozšířit se (ujmout se) zhroutit se (propadnout se) umístit inzerát slibný nápad podnik komunikace zákazník promotion placement sales promotion public relations direct marketing advertising corporate identity impress adman (to) catch on (to) cave in (to) place an advertisement promising idea company (enterprise) communication customer (employer)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vjpt1/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Roman Storch, CSc.
- Reader: Ing. Petr Vaškovic
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Daniel Hocký -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Tereza Skučková -
Komunikace na sociálních sítích v rámci franchisových firem
Vira Ivančova -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová