Petr Michal
Master's thesis
Autoportrét v dokumentárním filmu
Self-portrait in Documentary Film
Anotácia:
Práce se věnuje filmům, do kterých vkládáme vědomě a cíleně svůj otisk. Volně pojmenovává žánr autoportrétu za pomoci výtvarného umění a literatury hledá paralely v dokumentárním filmu. Reflexe tří dokumentárních autoportrétů a rozhovory s jejich autory – Adam Oľha, Paweł Łoziński a Marek Kuboš – zkonkrétňují autorský proces, úvahy, dilemata a úskalí nad vznikem …viacAbstract:
This thesis deals with films where authors put consciously, directly and purposefully focus on themselves – it loosely describes the genre of self-portrait with the help of fine art and literature and traces it in a documentary film. Reflections on several documentary self-portraits and interviews with their authors – Adam Oľha, Paweł Łoziński and Marek Kuboš – specify the author's process, reflections …viacKľúčové slová
slovenská kinematografieKľúčové slová
polská kinematografieKľúčové slová
filmoví režiséřiKľúčové slová
autoportrétyKľúčové slová
analýzy filmových dělKľúčové slová
dokumentární film
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18103
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedúci: Alice RŮŽIČKOVÁ
- Oponent: Petr KUBICA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Dokumentární tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Kulturní fúze v kontextu vietnamské kinematografie
Mai Lan Nguyenová -
Analýza finanční podpory filmových projektů Státním fondem kinematografie v letech 2013-2019
Zuzana Juklová -
ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
Rolando Garduňo -
Kinematografie metamorfózy: Tělo a transformace ve filmech Bertranda Mandica
Eliška Lubojatzká -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Vývoj kinematografie ve filmech s agentem 007, od počátku do současnosti
Filip Rejč