Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders – Jakub Řehulka
Jakub Řehulka
Bachelor's thesis
Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Case Study on FBC Playmakers Prostějov
Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Abstract:
This study aimed to examine some marketing issues with specific focus on stakeholders of a chosen regional Czech floorball club. Empirical part of this paper consists of a case study on FBC Playmakers Prostějov where three particular areas are analyzed; namely the external environment of the club, its key stakeholders and its marketing efforts. This case study is supported by a brief literature review …viacAbstract:
Primárním cílem této práce bylo vypracovat případovou studii zaměřenou na oblast sportovního marketingu, konkrétněji přiblížit čtenáři fungování marketingové složky v regionálním florbalovém klubu a představit základní stakeholdery takové organizace. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře s poznatky odborné literatury relevantní k případové studii. Samotná případová studie se zabývá stručným …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zverejniť od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 10. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Řehulka, Jakub. Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace rozvojových záměrů měst s lokálními stakeholders
Nikola Kinkorová -
Vnímání kvality akce Slavnosti chřestu z pohledu klíčových destinačních stakeholders
Magdalena Černá -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza