Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce – Bc. Pavla Rebeková
Bc. Pavla Rebeková
Bachelor's thesis
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Marketing and communication strategies of selected cultural institutions
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingové a komunikační strategie vybrané kulturní instituce, konkrétně multikulturního centra MeetFactory. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení marketingových pojmů a charakteristiku jednotlivých marketingových a komunikačních nástrojů, ale zabývá se i strukturou neziskového sektoru. Praktická část již hodnotí konkrétní marketingovou a komunikační …moreAbstract:
The theme of the thesis is the analysis of marketing and communication strategy of selected cultural institution, namely the multicultural center MeetFactory. The theoretical part focuses on explaining marketing concepts and characteristics of marketing and communication tools, but also explains the non-profit sector structure. The practical part evaluates specific marketing and communication strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cyxe8/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová