Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce – Bc. Pavla Rebeková
Bc. Pavla Rebeková
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Marketing and communication strategies of selected cultural institutions
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingové a komunikační strategie vybrané kulturní instituce, konkrétně multikulturního centra MeetFactory. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení marketingových pojmů a charakteristiku jednotlivých marketingových a komunikačních nástrojů, ale zabývá se i strukturou neziskového sektoru. Praktická část již hodnotí konkrétní marketingovou a komunikační …víceAbstract:
The theme of the thesis is the analysis of marketing and communication strategy of selected cultural institution, namely the multicultural center MeetFactory. The theoretical part focuses on explaining marketing concepts and characteristics of marketing and communication tools, but also explains the non-profit sector structure. The practical part evaluates specific marketing and communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cyxe8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová