Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Vít Soukup
Bc. Vít Soukup
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá ekonomickým vlivem vybraných nástrojů podpory prodeje, jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace, na marketingové kampaně dvou zvolených farmaceutických společností. V první části této práce je přiblížen kontext podpory prodeje v marketingovém prostředí a popsána historie tohoto odvětví. Výstupy a poznatky z první, teoretické části jsou následně použity pro analýzu …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the economic influence of selected tools of sales promotion, as one of the tools of marketing communication, on the marketing campaigns of two selected pharmaceutical companies. The first part of this work describes the context of sales support in the marketing environment and describes the history of the pharmaceutical industry. The outputs and findings from the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ylh0w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková