Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Vít Soukup
Bc. Vít Soukup
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá ekonomickým vlivem vybraných nástrojů podpory prodeje, jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace, na marketingové kampaně dvou zvolených farmaceutických společností. V první části této práce je přiblížen kontext podpory prodeje v marketingovém prostředí a popsána historie tohoto odvětví. Výstupy a poznatky z první, teoretické části jsou následně použity pro analýzu …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the economic influence of selected tools of sales promotion, as one of the tools of marketing communication, on the marketing campaigns of two selected pharmaceutical companies. The first part of this work describes the context of sales support in the marketing environment and describes the history of the pharmaceutical industry. The outputs and findings from the first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ylh0w/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková