Katsiaryna Kurhan

Master's thesis

Vliv země původu na spotřebitelské chování

Effect of the country of origin on consumer behavior
Anotácia:
Cílem této práce je zjistit, zda existuje vliv země původu na příslušníky Generace Y. V globálním prostředí se vyskytuje stále více hybridních výrobků a služeb, u kterých bývá těžké zjistit skutečný původu výrobku. Dimenze, východiska a vliv země původu na spotřebitelské chování jsou středem pozornosti této práce. Mnoho studií se zaměřuje i na trade-off mezi COE (contry of origin efect) a dalšími atributy …viac
Abstract:
The aim of this work is to find out whether there is an influence of the country of origin on Generation Y members. The dimension, background and influence of the country of origin on consumer behavior are the focus of this work. Many studies also focus on trade-off between COE (contry of origin efect) and other product attributes. The analysis, which aimed to answer the research questions, consisted …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
  • Vedúci: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78530