Evaluation of Marketing communication – Uladzimir Ananich
Uladzimir Ananich
Diplomová práce
Evaluation of Marketing communication
Abstract:
The Diploma thesis is devoted to the theoretical aspects of the marketing communications and its implementation in the sphere of sport industry on example of the football club Zenit Saint-Petersburg. Designed and proposed mobile application would answer the question of possibility of innovations in the sphere. Theoretical part is based on literature review, concerning the marketing communications. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
Lukáš Konvičný -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2017