Analýza konkurenceschopnosti nového výrobku na trhu – Vlastimil Sedláček
Vlastimil Sedláček
Bakalářská práce
Analýza konkurenceschopnosti nového výrobku na trhu
Analysis of New Product Competitiveness on Market
Anotace:
Práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti STERCH-INTERNATIONAL s.r.o. Srovnává jeden z produktů s nabídkou konkurence a jeho možnosti prodeje v globálním měřítku. Navrhuje opatření související s uvedením nového výrobku na trh. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. V první části je popis společnosti, teoretický popis konkurenceschopnosti společností a některé …víceAbstract:
This work analyses inner and outer environment of the company STERCH-INTERNATIONAL s.r.o. It compares one of the products with competitors offer and its sale possibility in global scale. It suggests the steps connected with launching of the new product to market. The Bachelors thesis consists of two parts – theoretical and practical. There is theoretical description of the company competitiveness and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Vendula Fialová
- Oponent: Přemysl Lýsek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁČEK, Vlastimil. \textit{Analýza konkurenceschopnosti nového výrobku na trhu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fky63k/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Hydrogen strategy: A framing analysis of fossil industry
Michal Chlusta -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Analýza nákladů firmy Dudr Company s.r.o.
Karolína Hrabčíková -
Business Plan of Textile Company in Sochi Ro&Co Textile
Kseniia Romanova -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina