Obchodní politika firmy Microtex a.s. – Lucie Pařízková
Lucie Pařízková
Bakalářská práce
Obchodní politika firmy Microtex a.s.
Trade policy of the company Microtex Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem obchodní strategie pro firmu Microtex a.s. Cílem práce bylo na základě získaných informací o firmě a následného vytvoření SWOT analýzy navrhnout obchodní strategii, která by firmě v budoucnu měla přinést vyšší tržby a upevnit její pozici na trhu textilního odvětví. U vybrané obchodní strategie byla na základě průzkumu trhu provedena kalkulace očekávaných ročních nákladů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the proposal of the business strategy of the company Microtex Ltd. The purpose of this work was to propose a business strategy based on the acquired information about the company and the subsequent SWOT analysis, which should lead to higher sales and consolidate firms position in the textile industry market. Based on the market research, the calculation of the expected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň