Vliv médií na vnímání vlastního těla s důrazem na problematiku estetické chirurgie – Olga Vančurová
Olga Vančurová
Bachelor's thesis
Vliv médií na vnímání vlastního těla s důrazem na problematiku estetické chirurgie
The influence of media on perception of the own body with emphasis on the issue of cosmetic surgery
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje estetické chirurgii jako trendu moderní doby. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se dále dělí na pět kapitol. První, druhá a třetí kapitola se zabývají vysvětlením pojmů plastická a estetická chirurgie, historií plastické a estetické chirurgie a vybranými zákroky. Čtvrtá kapitola pojednává o provedených výzkumech v oblasti estetické chirurgie, o medializaci …viacAbstract:
The bachelor thesis is related to the cosmetic surgery as a trend of the modern times. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is divided into five chapters. The first, second and third chapter deal with the explanation of the terms plastic and cosmetic surgery, history of plastic and cosmetic surgery and the chosen procedures. The fourth chapter discusses the researches …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Dagmar Skokanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu estetické chirurgie
Barbora Kalcovská -
Aplikace marketingových nástrojů ve vybraném segmentu estetické chirurgie
Tereza Gálová -
Návrh projektu založení soukromé ambulance plastické chirurgie
Simona Skuhravá -
Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
Pavlína Dvořáková -
Žena a metody plastické chirurgie
Nikola BRANČÍKOVÁ -
Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu
Veronika Pospíchalová -
Vývoj českého anarchistického hnutí před první světovou válkou ve světle periodik Nový kult a Mladý průkopník
Václav VAVRUŠKA -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová