Hodnocení a porovnání vybraných učebnic zeměpisu pro SŠ – Bc. Zdeňka BERANOVÁ
Bc. Zdeňka BERANOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení a porovnání vybraných učebnic zeměpisu pro SŠ
Evaluation and comparison of text books of geography for higher education
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice učebnic. V práci jsou porovnávány vybrané učebnice zeměpisu od Nakladatelství České geografické společnosti a od SPN pedagogického nakladatelství. Vybrané učebnice byly posuzovány na základě celkové didaktické vybavenosti a na základě obtížnosti textu. Zvolený metodický aparát je v práci detailně popsán. Další metodou použitou v této práci bylo dotazníkové …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of textbooks. Selected geography textbooks published by Czech Geographical Society and by SPN (National Educational Publishing) are compared in the study and judged according to their didactic qualities and the difficulty of their content. In detail, the chosen methodological apparatus is described inside. Another method used in this theses is a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Pluháčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERANOVÁ, Zdeňka. Hodnocení a porovnání vybraných učebnic zeměpisu pro SŠ. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Bi-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Porovnání podoby a zpracování vybraného tématu v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň ZŠ v ČR a ve vybrané německy mluvící zemi
Anna BRADNOVÁ -
Hodnocení kvality grafických prvků učebnic přírodopisu v tematickém celku bezobratlí
Markéta JENIŠOVÁ -
Environmentální výchova v učebnicích pro 1. stupeň ZŠ
Lucie Gavláková -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy
Jan Loskot -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková