Bc. Marina Smirnova
Bachelor's thesis
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Customer Care Analysis in Marketing
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit současný stav péče o zákazníky ve společnosti Alza.cz. Dílčími cíli práce bylo prozkoumat nabídku služeb v oblasti péče o zákazníky ve vybrané firmě, zhodnotit spokojenost zákazníků s tímto systémem péče, vyhledat souvislosti v hodnocení spokojenosti zákazníků, spolehlivosti obchodu a ochotě doporučovat obchod dalším zákazníkům. Vedlejším cílem práce bylo prozkoumat znalost …moreAbstract:
The aim of this work is to evaluate the current state of customer care in Alza.cz. The partial goal of the work was: to explore the range of customer care services in the selected company, to evaluate customer satisfaction with this care system, to look for links in customer satisfaction assessments, business reliability and willingness to recommend business to other customers. The secondary goal of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d7zxi/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková