Bc. Michal Vnenk

Diplomová práce

Start-upový projekt marketingové komunikace vybraného podniku

Start-up project marketing communication of chosen company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace u nově vznikajícího podniku mWood, s.r.o., který se zabývá výrobou inovované verze dřevostaveb s důrazem na energetickou efektivitu. V první části práce prezentuje teoretické možnosti vytvoření marketingového mixu- produkt, cena, distribuce, propagace a marketingového komunikačního mixu- reklamy, PR, osobního prodeje, přímého marketingu …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the issue of marketing communication of a newly founded company mWood, s.r.o. This company is engaged in the production of an upgraded version of wooden buildings with emphasis on energy efficiency. The theoretical basis for the creation of marketing mix (i.e. product, value, distribution and propagation) as well as marketing communication mix (i.e. advertisement, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní