Start-upový projekt marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Michal Vnenk
Bc. Michal Vnenk
Diplomová práce
Start-upový projekt marketingové komunikace vybraného podniku
Start-up project marketing communication of chosen company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace u nově vznikajícího podniku mWood, s.r.o., který se zabývá výrobou inovované verze dřevostaveb s důrazem na energetickou efektivitu. V první části práce prezentuje teoretické možnosti vytvoření marketingového mixu- produkt, cena, distribuce, propagace a marketingového komunikačního mixu- reklamy, PR, osobního prodeje, přímého marketingu …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the issue of marketing communication of a newly founded company mWood, s.r.o. This company is engaged in the production of an upgraded version of wooden buildings with emphasis on energy efficiency. The theoretical basis for the creation of marketing mix (i.e. product, value, distribution and propagation) as well as marketing communication mix (i.e. advertisement, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g0lax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci