Start-upový projekt marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Michal Vnenk
Bc. Michal Vnenk
Master's thesis
Start-upový projekt marketingové komunikace vybraného podniku
Start-up project marketing communication of chosen company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace u nově vznikajícího podniku mWood, s.r.o., který se zabývá výrobou inovované verze dřevostaveb s důrazem na energetickou efektivitu. V první části práce prezentuje teoretické možnosti vytvoření marketingového mixu- produkt, cena, distribuce, propagace a marketingového komunikačního mixu- reklamy, PR, osobního prodeje, přímého marketingu …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the issue of marketing communication of a newly founded company mWood, s.r.o. This company is engaged in the production of an upgraded version of wooden buildings with emphasis on energy efficiency. The theoretical basis for the creation of marketing mix (i.e. product, value, distribution and propagation) as well as marketing communication mix (i.e. advertisement, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g0lax/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci