Bc. Michal Vnenk

Master's thesis

Start-upový projekt marketingové komunikace vybraného podniku

Start-up project marketing communication of chosen company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace u nově vznikajícího podniku mWood, s.r.o., který se zabývá výrobou inovované verze dřevostaveb s důrazem na energetickou efektivitu. V první části práce prezentuje teoretické možnosti vytvoření marketingového mixu- produkt, cena, distribuce, propagace a marketingového komunikačního mixu- reklamy, PR, osobního prodeje, přímého marketingu …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the issue of marketing communication of a newly founded company mWood, s.r.o. This company is engaged in the production of an upgraded version of wooden buildings with emphasis on energy efficiency. The theoretical basis for the creation of marketing mix (i.e. product, value, distribution and propagation) as well as marketing communication mix (i.e. advertisement, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní