Jan Velcl
Bakalářská práce
On-line marketing e-shopů.
On-line marketing for e-shops
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikační strategií podniku. V práci je vysvětlena základní problematika a související pojmy. S tvorbou nové komunikační strategie též souvisí poznání situace, v jaké se společnost nachází. K tomuto účelu byly využity analýzy okolí podniku. Dále práce obsahuje poznatky o komunikačním mixu jako součásti marketingového mixu. Na závěr byla vytvořena propagační kampaň pro nový koncept …víceAbstract:
This work deals with the communication strategy of the company. The thesis explains the basic issues and related concepts. The creation of a new communication strategy is also related to the knowledge of the situation in which the company finds itself. For this purpose, analyzes of the company's surroundings were used. Furthermore, the work contains knowledge about the communication mix as a part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Velcl, Jan. On-line marketing e-shopů.. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Bezobalový prodej na trhu s potravinami
Klára Latináková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Alice Hermanová -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová