Jan Velcl

Bachelor's thesis

On-line marketing e-shopů.

On-line marketing for e-shops
Anotácia:
Tato práce se zabývá komunikační strategií podniku. V práci je vysvětlena základní problematika a související pojmy. S tvorbou nové komunikační strategie též souvisí poznání situace, v jaké se společnost nachází. K tomuto účelu byly využity analýzy okolí podniku. Dále práce obsahuje poznatky o komunikačním mixu jako součásti marketingového mixu. Na závěr byla vytvořena propagační kampaň pro nový koncept …viac
Abstract:
This work deals with the communication strategy of the company. The thesis explains the basic issues and related concepts. The creation of a new communication strategy is also related to the knowledge of the situation in which the company finds itself. For this purpose, analyzes of the company's surroundings were used. Furthermore, the work contains knowledge about the communication mix as a part of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Velcl, Jan. On-line marketing e-shopů.. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní