Denisa Hrochová
Master's thesis
Aktivity na podporu čtenářství
Activities Supporting Reading
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou čtenářství. Důraz je kladen na potřeby, zájmy a současně rozvoj čtenářských dovedností pubescentního čtenáře. Teoretická část poskytuje orientaci v základních pojmech korelujících se čtenářstvím, objasňuje vlivy formující současný stav čtenářství a zaznamenává vybrané aktivity podporující vztah žáků k četbě. Pozornost je věnována klíčovým rovinám čtenářské gramotnosti …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7206
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Vojtěch Veselý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk
Theses on a related topic
-
Robotické technologie v knihovnách v kontextu digitální gramotnosti
Matty Čechovských -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí
Monika POLÁŠKOVÁ -
Adaptace žáků 1. ročníku na školní prostředí
Lucie SKOUPÁ -
Klima školní třídy
Stanislava Schöpková -
Zahraniční internetové vzdělávací projekty na podporu dětského čtenářství
Kristýna Macháčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
24/6/2022
Kohout, J.
24/6/2022