Internet jako interaktivní komunikační nástroj – Bc. Zdenka Učňová
Bc. Zdenka Učňová
Bachelor's thesis
Internet jako interaktivní komunikační nástroj
Internet as an interactive communication tool
Abstract:
Internet patří mezi nejmladší komunikační média. Ve společnosti se však rychle adaptoval, al ezároveň si ji dokonale podmanil. Nové médium prorůstá všemi oblastmi lidského života. Nových podob nabývá dílčí komunikace, vzájemné jednání, přístup k informacím. V práci jsou popsány formy nových komunikačních kanálů, analyzováno jejich použití z hlediska rychlosti, bezprostřednosti, flexibility, interaktivnosti …moreAbstract:
The Internet belongs to the youngest communication media. It was quickly adapted by the society and at the same the society was thoroughly conquered. New medium has penetrated all areas of human life. New forms are developed in the field of specific communication, information exchange and access. The work describes forms of new communication channels, analyzes their use based on the speed, immediacy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/loqd8/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Žaneta Červeňáková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová