Internet jako interaktivní komunikační nástroj – Bc. Zdenka Učňová
Bc. Zdenka Učňová
Bakalářská práce
Internet jako interaktivní komunikační nástroj
Internet as an interactive communication tool
Anotace:
Internet patří mezi nejmladší komunikační média. Ve společnosti se však rychle adaptoval, al ezároveň si ji dokonale podmanil. Nové médium prorůstá všemi oblastmi lidského života. Nových podob nabývá dílčí komunikace, vzájemné jednání, přístup k informacím. V práci jsou popsány formy nových komunikačních kanálů, analyzováno jejich použití z hlediska rychlosti, bezprostřednosti, flexibility, interaktivnosti …víceAbstract:
The Internet belongs to the youngest communication media. It was quickly adapted by the society and at the same the society was thoroughly conquered. New medium has penetrated all areas of human life. New forms are developed in the field of specific communication, information exchange and access. The work describes forms of new communication channels, analyzes their use based on the speed, immediacy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/loqd8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Žaneta Červeňáková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová