Bc. Lukáš Šroub

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat oblast marketingu jako celku a využití marketingových nástrojů s přenesením do nestátních neziskových organizací (NNO). Práce hlouběji přibližuje marketingový proces v neziskových organizacích, dále se zabývá oblastí fundraisingu a právním rámcem fungování jednotlivých forem NNO. Zároveň sleduje specifika, které můžeme nalézt v jednotlivých oborech a také roli …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to map the area of marketing as a whole and the use of marketing tools with transfer to non-governmental non-profit organizations (NNO). The work goes deeper into the marketing process in non-profit organizations, it also deals with fundraising and the legal framework for the operation of individual forms of NNO. It also monitors the specificities that we can find …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní