Mgr. Irina Gorbik

Diplomová práce

Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu

Marketing Communication in the Setting of the International Film Festival Startup
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace startupu mezinárodního filmového festivalu „Flash Film Festival“ v Praze (respektive Týden ruského filmu 19. až 25. listopadu 2019). Teoretická část je zaměřena na moderní marketing a fáze marketingového plánování. Podrobněji je zde popsán marketingový mix 4P a komunikační mix, analýza situace před zahájením projektu, marketingové cíle, stanovení …více
Abstract:
The thesis deals with the evaluation of the marketing communication of the startup of the International Film Festival "Flash film festival" in Prague (Russian Film Week 19. - 25. November, 2019). The theoretical part is focused on modern marketing and stages of marketing planning. In more details there is written 4P marketing mix and communication mix, pre-project situation analysis before project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní