Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu – Mgr. Irina Gorbik
Mgr. Irina Gorbik
Diplomová práce
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Marketing Communication in the Setting of the International Film Festival Startup
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace startupu mezinárodního filmového festivalu „Flash Film Festival“ v Praze (respektive Týden ruského filmu 19. až 25. listopadu 2019). Teoretická část je zaměřena na moderní marketing a fáze marketingového plánování. Podrobněji je zde popsán marketingový mix 4P a komunikační mix, analýza situace před zahájením projektu, marketingové cíle, stanovení …víceAbstract:
The thesis deals with the evaluation of the marketing communication of the startup of the International Film Festival "Flash film festival" in Prague (Russian Film Week 19. - 25. November, 2019). The theoretical part is focused on modern marketing and stages of marketing planning. In more details there is written 4P marketing mix and communication mix, pre-project situation analysis before project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vzo0y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček