Využití korespondenční analýzy v marketingu – Kateřina TONDLOVÁ
Kateřina TONDLOVÁ
Bakalářská práce
Využití korespondenční analýzy v marketingu
Use of correspondence analysis in marketing
Anotace:
Pro mou bakalářskou práci jsem nejprve provedla vlastní marketingový výzkum, který se týkal mobilních telefonů. Respondenti odpovídali na dotazník, který jsem si předem pro tyto účely vytvořila. Díky tomuto marketingovému výzkumu jsem získala informace o tom, co vlastně lidé od mobilních telefonů očekávají, podle čeho si mobilní telefony vybírají, kolik peněz za mobilní služby i mobilní aparáty utrácejí …víceAbstract:
At first for my bachelor thesis was conducted my own marketing research, which was focused on mobile phones. Respondents filled the questionnaire, which was previously created for this purpose. With this marketing research, I received information about what people expect from mobile phones, according to what type of the mobile phones are bought, how much money on mobile services and mobile devices …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18979
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michael Rost, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TONDLOVÁ, Kateřina. Využití korespondenční analýzy v marketingu. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
Stanislav Lyčka -
Návrh držáku mobilního telefonu
Filip Lanča -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh
Jan Vopátek -
Korespondenční analýza
Miriam Šventová -
Korespondenční analýza
Denis DRZYZGA -
Sekvenční stratigrafie devonských bioeventů: mikrofacie a kompoziční analýza karbonátových sedimentů Barrandienu
Hedvika Weinerová -
Srovnání a analýza úloh matematických soutěží na 2. stupni ZŠ se zaměřením na korespondenční soutěže.
Adam FORGAČ
Název
Vložil
Vloženo
Práva