Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace – Bc. Marek Kareš
Bc. Marek Kareš
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marketing Communications' Impact on the Lifestyle of Young Generation
Abstract:
Bakalářská práce „Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace“ se zabývá vlivy současných médií na dnešní mládež a marketingovou komunikací umístěnou na těchto médiích. V první kapitole práce jsou představeny druhy marketingové komunikace spolu s nejpoužívanějšími médii. Další kapitoly se zabývají současnou společností se zaměřím na životní styl mládeže a vlivem médií a marketingové …moreAbstract:
The Bachelor Thesis „Marketing Communications' Impact on the Lifestyle of Young Generation“ deals with the impacts of the contemporary media on today's teen-agers and the marketing communication placed in these media. In the first chapter various kinds of the marketing communication together with the most wildy used media are presented. The next chapters dealing with the contemporary society are focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xqeql/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová