Ing. Veronika NECKAŘOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum B2B firem v praxi

Marketing Research in B2B Companies in Practice
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá otázkami marketingového výzkumu tak, jak jej využívají v praxi B2B firmy - v jakých situacích firmy výzkumy využívají, jak postupují a jak využívají v praxi výsledky výzkumů. V teoretické části je uvedena charakteristika B2B trhů a B2B marketingového výzkumu, navazují typická využití a aplikace v B2B prostředí. V rámci praktické části jsou nastíněny nejčastější situace a …more
Abstract:
This thesis deals with the issues of marketing research as used in practice in B2B companies - in what situations do firms use the research, how they proceed and how they use research findings in practice. The theoretical part characterizes B2B markets and B2B marketing research, followed by typical uses and applications in the B2B environment. The practical section outlines the most common situations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NECKAŘOVÁ, Veronika. Marketingový výzkum B2B firem v praxi. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe