Ngoc Hanh Hanová

Bakalářská práce

Potenciál korejské hudby na českém spotřebním trhu

The potential of Korean music on the Czech consumer market
Anotace:
V této práci se zabývám marketingovou orientací korejské hudby v českém spotřebním prostředí. Charakterizuji situaci na české a korejské hudební scéně. Udávám rozdíl v zavedení produktu na trh a jeho uchycení mezi spotřebiteli, také se zabývám rozdílným vývojem obou těchto zemí a jejich kroky v současné době. V teoretické části bakalářské práce upřesním základní pojmy a termíny, týkající se hudebního …více
Abstract:
In this bachelor thesis I deal with the marketing orientation of Korean music in the Czech consumer environment. I characterise the situation in the Czech and Korean music scene. I indicate the differences in product launching and its attachment among Czech consumers. I also deal with the different developments of both countries and their present actions. In the theoretical part, the basic concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75398