Potenciál korejské hudby na českém spotřebním trhu – Ngoc Hanh Hanová
Ngoc Hanh Hanová
Bakalářská práce
Potenciál korejské hudby na českém spotřebním trhu
The potential of Korean music on the Czech consumer market
Anotace:
V této práci se zabývám marketingovou orientací korejské hudby v českém spotřebním prostředí. Charakterizuji situaci na české a korejské hudební scéně. Udávám rozdíl v zavedení produktu na trh a jeho uchycení mezi spotřebiteli, také se zabývám rozdílným vývojem obou těchto zemí a jejich kroky v současné době. V teoretické části bakalářské práce upřesním základní pojmy a termíny, týkající se hudebního …víceAbstract:
In this bachelor thesis I deal with the marketing orientation of Korean music in the Czech consumer environment. I characterise the situation in the Czech and Korean music scene. I indicate the differences in product launching and its attachment among Czech consumers. I also deal with the different developments of both countries and their present actions. In the theoretical part, the basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75398
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75398
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti marketingové orientace Lobkowiczkého paláce
Kateřina Karešová -
Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví
Maxim Panfilov -
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Jan Heřmánek -
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Dan Průša -
Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o.
Eliška Rokytová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Analysis of the Readiness of Indian Industry to Implement the Principles of Industry 4.0
Rupam Pradhan Pradhan