Marie JENČOVÁ

Bakalářská práce

Sociální marketingové kampaně proti kouření

Social Marketing Campaigns Against Smoking
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Sociální marketingové kampaně proti kouření se snaží o vymezení sociálního marketingu a sociální reklamy a s nimi souvisejících oblastí. Popisuje jaké postavení má ve společnosti tabák a nastiňuje problematiku užívání tabáku. Rovněž se do-týká tematiky zákonné regulace tabákových výrobků. Praktická část si klade za cíl zmapovat vývoj protikuřáckých kampaní na úrovni Evropské …více
Abstract:
Bachelor thesis entitled The Social Marketing Campaign against Smoking is trying to define social marketing and social advertising and related areas. Describes the position of the tobacco in society and outlines the issues of tobacco use. It also touches on the theme of the legal regulation of tobacco products. The practical part aims to map the development of anti-smoking campaigns in the European …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JENČOVÁ, Marie. Sociální marketingové kampaně proti kouření. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace