Marie JENČOVÁ

Bachelor's thesis

Sociální marketingové kampaně proti kouření

Social Marketing Campaigns Against Smoking
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Sociální marketingové kampaně proti kouření se snaží o vymezení sociálního marketingu a sociální reklamy a s nimi souvisejících oblastí. Popisuje jaké postavení má ve společnosti tabák a nastiňuje problematiku užívání tabáku. Rovněž se do-týká tematiky zákonné regulace tabákových výrobků. Praktická část si klade za cíl zmapovat vývoj protikuřáckých kampaní na úrovni Evropské …more
Abstract:
Bachelor thesis entitled The Social Marketing Campaign against Smoking is trying to define social marketing and social advertising and related areas. Describes the position of the tobacco in society and outlines the issues of tobacco use. It also touches on the theme of the legal regulation of tobacco products. The practical part aims to map the development of anti-smoking campaigns in the European …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JENČOVÁ, Marie. Sociální marketingové kampaně proti kouření. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications