Bc. Iroda Zakirova

Diplomová práce

Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím

The effectiveness of sales and marketing firm with FMCG
Anotace:
Tato práce je zaměřena na efektivitu prodeje a marketingu firmy rychloobrátkového zboží, která se zabývá efektivitou marketingu, marketingovou komunikací, podporou obchodu a řízení a produktovým managementem. Tato práce popisuje typy komunikační strategie v různých fázích cyklu výrobku. Cílem práce je zaměřit se na tento problém hlouběji a z jiného úhlu pohledu a přidat praktické příklady z farmaceutického …více
Abstract:
This work is focused on the effectiveness of sales and marketing firm fast moving consumer goods, which deals with effectiveness of marketing, marketing communication, trade promotion management and product management. This work describes types of communication strategy in different phases in product lifecycle. The goal of the work is focused on this issue more deeply and from different points of view …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2012
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní