Marketingová komunikace knihoven v ČR – Bc. Karolína Vyhlasová
Bc. Karolína Vyhlasová
Diplomová práce
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Marketing Communication of Libraries in the CR
Anotace:
Psané slovo provází společenství lidí jako červená nit. Proto jsem si zvolila pro svou diplomovou práci marketingovou komunikaci knihoven v ČR, protože i mě samotnou zajímalo, jak jsou knihovny a především odpovědní zaměstnanci v dnešní době schopni využívat všechny dostupné formy integrované komunikace se svými čtenáři. Cílem mé práce bude na základě komparace marketingových přístupů tří vybraných …víceAbstract:
Written language runs like a thread through human history. This inspired me to choose the analysis of marketing communication of Czech libraries as the topic of my diploma thesis. I wondered how libraries or, more precisely, the employees responsible, were able to utilise all of the currently available forms of marketing communication with the readers. The goal of my work is based on a comparison of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q3b5p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová