Theses 

Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company – Luong Hoang Lien Nguyen

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing

Luong Hoang Lien Nguyen

Diplomová práce

Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company

Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company

Abstract: Tourism is becoming the important industry which contributes enormously to GDP growth of Vietnam economy. Tourism market in Vietnam is considered as a potential one to invest and operate business due to the direct support from government and the continually in-creasing number of tourists. However, competitiveness in Vietnam market is significantly growing because of the multi-national enterprises' involvement and globalization. Therefore, firms should have plans to retain customers and strengthen their competitive advantages so as to outperform com-petitors as well as increase profit in this booming industry. The purpose of thesis is to propose the project of customer satisfaction measurement for one hotel, a subsidiary of ABC Company. Together with evaluation of customer satisfaction current situation, PESTLE and SWOT analyses are conducted to identify strengths, weaknesses, opportunities and threats of hotel. The result is the proposal how to measure guest satisfaction, clarify priority attributes influencing it and its utilization in enhancing company's competitiveness.

Abstract: Turistický průmysl výrazně přispívá k růstu Vietnamské ekonomiky. Přímá podpora státu a rostoucí počet turistů dělá toto odvětví atraktivní jak pro investory, tak pro podnikatele. Konkurence na trhu ve Vietnamu roste silně z důvodu zapojování nadnárodních firem a globalizace. Z těchto důvodů by měly mít firmy plány pro udržení zákazníků a pro posílení svých konkurenčních výhod, za účelem předstihnutí svých konkurentů a zvýšení zisku, v tomto rozvíjejícím se průmyslu. Cílem předkládané diplomové práce je návrh systému měření spokojenosti zákazníka pro vybraný hotel, který je pobočkou společnosti ABC. Současně s vyhodnocením současné situace je provedena analýza PESTLE a SWOT, a to za účelem identifikace silných a slabých stránek, zdrojů příležitostí a ohrožení. Výsledkem práce je návrh jak měřit spoko-jenost hostů, vymezení klíčových atributů, které ovlivňují zákaznickou spokojenost a jejich vyžití za účelem zlepšení konkurenceschopnosti.

Keywords: spokojenost zákazníků, konkurenceschopnost, turistický průmysl, sektor pohostinství

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
  • Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/wps/portal/eprihlaska-vysledky?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=42526 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Nguyen, Luong Hoang Lien. Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company . Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 4. 2019 06:41, 16. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz