Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company – Luong Hoang Lien Nguyen
Luong Hoang Lien Nguyen
Diplomová práce
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Abstract:
Tourism is becoming the important industry which contributes enormously to GDP growth of Vietnam economy. Tourism market in Vietnam is considered as a potential one to invest and operate business due to the direct support from government and the continually in-creasing number of tourists. However, competitiveness in Vietnam market is significantly growing because of the multi-national enterprises' …víceAbstract:
Turistický průmysl výrazně přispívá k růstu Vietnamské ekonomiky. Přímá podpora státu a rostoucí počet turistů dělá toto odvětví atraktivní jak pro investory, tak pro podnikatele. Konkurence na trhu ve Vietnamu roste silně z důvodu zapojování nadnárodních firem a globalizace. Z těchto důvodů by měly mít firmy plány pro udržení zákazníků a pro posílení svých konkurenčních výhod, za účelem předstihnutí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN, Luong Hoang Lien. \textit{Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fpqem7/.
Jak správně citovat práci
Nguyen, Luong Hoang Lien. Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company . Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami hotelu XY
Nikola Pražáková -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Veronika MAREČKOVÁ -
Konkurenceschopnost v gastronomii
Petr Mitlehner -
Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku
Daniela Puldová -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Klára ZADRAŽILOVÁ -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Lázně Aurora Třeboň a jejich konkurenceschopnost na trhu.
Jan Bednář