Ing. Lucie Bedřichová
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně
Proposal of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření komunikační kampaně pro webové stránky společnosti Akontado, s.r.o. Práce se dělí na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá digitálním marketingem na webových stránkách v podobě jednotlivých best practices, specifikům B2B komunikace a postupu tvorby komunikačního plánu. Dále je v jejím rámci objasněna metodologie marketingového výzkumu …víceAbstract:
The objective of the thesis is to design a communication campaign for the corporate website of Akontado, s.r.o. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with digital website marketing in terms of best practices, B2B communication specifics and the procedure of drawing up a communication plan. In the next step the methodology of marketing research presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kjo1i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Demelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Online marketing communication of leadership development company
Markéta Langášová -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ -
Uvedení produktové inovace na B2B trh
Kateřina Neradová -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková