Ing. Lucie Bedřichová

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně

Proposal of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření komunikační kampaně pro webové stránky společnosti Akontado, s.r.o. Práce se dělí na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá digitálním marketingem na webových stránkách v podobě jednotlivých best practices, specifikům B2B komunikace a postupu tvorby komunikačního plánu. Dále je v jejím rámci objasněna metodologie marketingového výzkumu …více
Abstract:
The objective of the thesis is to design a communication campaign for the corporate website of Akontado, s.r.o. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with digital website marketing in terms of best practices, B2B communication specifics and the procedure of drawing up a communication plan. In the next step the methodology of marketing research presented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Hana Demelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta