Bc. Nicole Kořínková

Bachelor's thesis

Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru

The Promotion of a Loyalty Customer Program for a Business Unit of Own Choice
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem společnosti Uncle Sam. V teoretické části se zaměřuje na charakteristiku věrnostních programů včetně návodu na vytvoření programu, možností komunikace a práce s daty o zákaznících. V průběhu druhé části práce jsou uváděna jednotlivá možná vylepšení klubu UNCS navržená především na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Společnost Uncle Sam by …more
Abstract:
This Bachelor's thesis studies Uncle Sam loyalty programme. The theoretical part focuses on characteristics of loyalty programmes, including instructions how to build and communicate it. Study also points out how to work with consumers data. In the second part, it elaborates on enhancements of UNCS club mainly based on replies of respondents. Uncle Sam company could these enhancements use such as the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní