Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru – Bc. Nicole Kořínková
Bc. Nicole Kořínková
Bachelor's thesis
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
The Promotion of a Loyalty Customer Program for a Business Unit of Own Choice
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem společnosti Uncle Sam. V teoretické části se zaměřuje na charakteristiku věrnostních programů včetně návodu na vytvoření programu, možností komunikace a práce s daty o zákaznících. V průběhu druhé části práce jsou uváděna jednotlivá možná vylepšení klubu UNCS navržená především na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Společnost Uncle Sam by …moreAbstract:
This Bachelor's thesis studies Uncle Sam loyalty programme. The theoretical part focuses on characteristics of loyalty programmes, including instructions how to build and communicate it. Study also points out how to work with consumers data. In the second part, it elaborates on enhancements of UNCS club mainly based on replies of respondents. Uncle Sam company could these enhancements use such as the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w65kg/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Dominika Wachtlová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní programy v nezávislých hotelech
Aneta Kvizdová -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Petra Marková