Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru – Bc. Nicole Kořínková
Bc. Nicole Kořínková
Bachelor's thesis
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
The Promotion of a Loyalty Customer Program for a Business Unit of Own Choice
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem společnosti Uncle Sam. V teoretické části se zaměřuje na charakteristiku věrnostních programů včetně návodu na vytvoření programu, možností komunikace a práce s daty o zákaznících. V průběhu druhé části práce jsou uváděna jednotlivá možná vylepšení klubu UNCS navržená především na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Společnost Uncle Sam by …viacAbstract:
This Bachelor's thesis studies Uncle Sam loyalty programme. The theoretical part focuses on characteristics of loyalty programmes, including instructions how to build and communicate it. Study also points out how to work with consumers data. In the second part, it elaborates on enhancements of UNCS club mainly based on replies of respondents. Uncle Sam company could these enhancements use such as the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w65kg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Dominika Wachtlová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní programy v nezávislých hotelech
Aneta Kvizdová -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Petra Marková